Ezt (t)ettem ma

Gyors zöldséges tészta ebédre

2018. február 28. - Norii

zoldsegesteszta.png

Így hó végén sokszor nem kívánságműsor mit egyen az ember, de az otthon lévő alapanyagokból is elég jó cuccokat lehet összedobni igen gyorsan. Erre példa a mai  egyik ok, amiért nem voltam éhes, az ebédem. 



"Múltkor vettük azt a teljes kiőrlésű tésztát...hmm, lehet abból kellene valamit csinálni. De hát, már ezer éve nem ettem tésztát, én a nagy tészta imádó...és valahogy nem is kívánom. De oké, legyen a tészta, valamit enni kell..." És milyen jól döntöttem, isteni íze volt, és nagyon jól laktam.
Így indult a történet...aztán átvizslattam mi lapul még a hűtőben. Cukkini, remek! Egy doboz paradicsomszósz, oké akkor megvan a szósz alap is. Ezek után nem is gondolkoztam tovább, innen már útközben is összedobom a kaját. A zöldségeket szerintem nem kell magyaráznom, a teljes kiőrlésű dolgokat pedig csak tapasztalni lehet. Hihetetlen, hogy kevesebb adag is mennyire kitölti a gyomrot, és a lassú felszívódásának köszönhetően sokáig biztosít energiát.

Lássuk mik is az alapanyagok amikből dolgoztam (2 bőséges adaghoz):

  • Igénytől (éhségtől :D) függően teljes kiőrlésű spagetti tészta

 

  • 250 ml paradicsomszósz
  • 1 fej vöröshagyma
  • 1 csapott evőkanálnyi kókuszzsír
  • 1 db cukkini
  • 1 db répa
  • só, bors,bazsalikom, oregánó


Feltesszük sós vízben főni a tésztát. Apróra vágjuk a hagymát, megtisztítjuk a répát és a cukkinit, majd mindkettőt lereszeljük. Kókuszzsíron megdinszteljük a hagymát, majd hozzá dobjuk a reszelt répát is.Hagyjuk őket egy picit együtt sülni. Ezek után felöntjük a paradicsomszósszal és hozzáadjuk a cukkinit is. Fűszerezzük ízlés szerinti sóval, borssal, bazsalikommal és oregánóval ( A legjobb ízhatás érdekében, ha tehetjük használjunk friss zöldeket. Sajnos nekünk most csak szárított volt itthon). Hagyjuk kicsit rottyanni, és a kész, leszűrt tésztával már tálalhatjuk is. Díszíthetjük bármivel, amit használtunk az étel elkészítésekor, én egy szelet cukkinit vágtam be és hajtottam szét a szószos tészta hegy csúcsán. 15-20 perc sem kellett és már készen is lett az igazán laktató ebéd.

Jó étvágyat hozzá! 
alairas2.png

 


5 ok, amiért sosem vagyok éhes...ezek pedig a reggeli, a tízórai, ebéd, uzsonna, és a vacsora! :) Amennyiben tetszett poszt látogasd meg a blog facebook oldalát is ide kattintva! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ezttettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr8013702476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása