Ezt (t)ettem ma

5 ok, amiért sosem vagyok éhes - ezt (t)ettem ma

2018. február 07. - Norii


forrás


 

Üdvözöllek! :)

Igazából csak jött az ötlet, hogy megmutassam a nagyvilágnak, mit is (t)eszem étkezés szempontjából egy-egy adott napon. Lassan már 2 éve, hogy mélyebben foglalkozom azzal, hogy mit, mikor, mivel eszem, milyen alternatívái lehetnek a fehérlisztnek, vagy épp a cukornak, milyenek is azok a lassú felszívódású szénhidrátok...stb.
Semmiféle ilyen irányultságú tanulmányom nincs, mégis, hála az internet világának nagyon sok mindent sikerült megtanulnom. Tehát azt a tudást, amit már magamévá tettem és sikeresen alkalmazni is tudtam a mindennapokban, most szeretném Veled is megosztani. Mióta ennyire tudatosan táplálkozom, nagyon sokat eszem, jobban érzem magam, és a testem is reagált a változásokra, méghozzá pozitívan.

Amire számíthatsz:

 - Sok-sok képes illusztráció. (Csak, hogy megkívánd a finomságokat :D)
 - A képekhez recepteket, hogy Te is el tudd készíteni.

Remélem elnyeri majd az oldal  a tetszésed, és örülök, hogy itt vagy! :)

alairas2.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezttettemma.blog.hu/api/trackback/id/tr7213643456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evaszabo 2018.03.13. 12:18:50

Kedves Nóri!
Nagy kíváncsisággal várom a recepteket.Ma a teljes kiörlésű sajtos rudat ki is próbálom.Életmódváltásban vagyok,nem mindig-minden jön össze ,de törekszem és ehhez a családot is egészségesen kell táplálni:)
Sok sikert a bloghoz.

Norii 2018.03.14. 09:09:14

@evaszabo: Kedves Éva! Köszönöm a biztató szavakat. :)
Nekem sem sikerül mindig úgy étkezni, ahogy szeretném, de ha valamit kívánok, nem vonom meg a magamtól. Olyan szép kis egyensúlyt lehet felépíteni a táplálkozásban, és sokkal jobban érzi magát az ember a bőrében, ha tudja mit vitt be a szervezetébe. :)
Kérek beszámolót, hogy sikerült a sajtos rúd! :)

evaszabo 2018.04.05. 14:30:43

A sajtosrúd tökéletes lett!Köszönjük a locsolók nevében is:)

Norii 2018.04.07. 12:31:38

@evaszabo: Jajj, de jó :) Nagyon örülök! :)
süti beállítások módosítása